неділю, 2 вересня 2012 р.

Листівка для мами

У вівторок у моєї мамусі буде День народження.
Як і кожна мама,вона у мене особлива.Вона моя життєва пристань,котра завжди ласкаво приймає у свої обійми.Вона у мене співчутлива,добра та чуйна.Вона вміє прощати та любити своїм щирим серцем.Вона тверда як крига,але при цьому залишається тендітною жінкою,з соленими слізьми.Вона мій еталон,моя щира подруга.Скільки мудрості у її очах,як невтомнно вона завжди протягає руку допомоги.Завжди жертвує собою,заради дітей.Між всім решту на світі,вона обрала головними в цьому житті нас,своїх дітей та онука.І нехай на її обличчі виступають зморшки,а у скронях сивина-вона найпрекрасніша жінка,котру я зустрічала на своєму шляху.Я їй вдячна за життя,за те ким я є сьогодні,за кожне добре слово підтримки сказане її устами,за те,що вчила мене  правильно жити,цінувати те,що є,та любити.

7 коментарів:

  1. Такі теплі і гарні слова... Міцного здоров'я твоїй матусі! Листівка дууууже ніжна!

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже ніжна листівка! Маму вітай - здоров"я їй і довголіття!

    ВідповістиВидалити
  3. Ми дуже вдячні твоїй мамусі за ТЕБЕ! Так і передай :) З наступаючим!

    ВідповістиВидалити
  4. а я тішусь що я знаю твою маму ))) і можу повністю підписатись під всіма сказаними словами )) це дійсно надзвичайна, сильна і чарівна жінка, з якому прємно поспілкуватись, вслухати поради і просто побути поруч,,,
    а ще я вдячна твоїй мамусі за те що в мене є ти ;)

    ВідповістиВидалити
  5. така ніжна і урівноважуча листівка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дійсно ніжна,така гарна,тепла...)

      а Ви,Нуся,така чарівна)

      Видалити
  6. Я не буду оригінальною, але, чесно - дуже ніжнісенька листівонька. Приємно дивитися-роздивлятися :)

    ВідповістиВидалити