понеділок, 8 серпня 2011 р.

Блокнот)))

Пів третьої ночі,а я тільки його закінчила)))
Замовили мені блокнот.Не надавали мені обмежень у фантазії.
Чесно,шось він мені так запав у душу,що надіюся,замовниці він не сподобається і я його залишу собі)))
Такий голубенький і легенький,як сни...





В середині листочки не штампувала...бо нема сил,а може і нема потреби)))Як встигну,то завтра дороблю.
Вдалого вам початку тижня!!!
Побачимося через тиждень,бо ми на фазенду,а на вихідні до татка в Київ!!!Підемо у зоопарк)))
А!!!Ще питання до тих хто робить блокноти.Коли прошиваю титульну сторінку я,то починає плисти стібок і шов нерівний,через те,що на сторінці габаритні декоративні елементи.От цікавить,як цьому запобігти??Гм?
Всьо,іду баю-бай))) 

8 коментарів:

  1. Дійсно дуже гарний і легкий! Молодець!

    ВідповістиВидалити
  2. Суперовий блокнот! І не потрібно казати : я надіюсь що не мподобається! все завжди хай усім твоїм замовникам подобається!
    На рахунок прошивання, я з початку прошиваю обкладинку, пришиваю чи приклеюю декоративні елементи, тоді закріпляю картоном чи скрап папером на звороті. Тоді нічого не їде і легко прошивається!

    ВідповістиВидалити
  3. что-то я сомневаюсь, что этот блокнот не понравится заказчице:) мне он очень понравился:)
    а насчет прошивки обложки: я стараюсь все объемные элементы, не требующие пришивания, крепить уже после того, как блокнот готов с помощью горячего пистолета и термоклея. а некоторые обложки я вообще не прошиваю по периметру:)

    ВідповістиВидалити
  4. Чудовезний блокнот!! справді ніби як блакитно ніжне небо з сонечком і невеличкими хмаринками ))і він обов"язково сподобається замовникам ))) а ти собі зробиш такий ще ;)

    ВідповістиВидалити
  5. Как такое чудо может не понравиться?!? Мне очень нравится!!! А про титульную страничку: я читала в некоторых МК, что прошивается только верхняя ткань с картоном, а внутри, на форзац, бумага приклеивается (та, что у тебя в ромбик) и прошить её можно перед этим (просто для красоты). Или вот так - http://blogs.mk.ru/users/linxrufus/post154684565/

    ВідповістиВидалити
  6. Думаю, що ти залишишся без цього блокнотика ))) Бо він не може не сподобатися. А ти собі зробиш ще кращий... ну..., або комусь )))

    ВідповістиВидалити
  7. Дуже красивий блокнот! Собі, можливо ще колись зробиш... :))) я себе теж так втішаю.

    ВідповістиВидалити
  8. Прикольненький блокнотик!!! І дуже ніжний!!!

    ВідповістиВидалити