суботу, 1 вересня 2012 р.

Подарунок для Олі

Коли я побачила ці квіти Дігуена,то я просто в них закохалася.Ці червоно-сині квіти,виявляється є окрасою посуду.Вони зустрічаються на мотивах посуду разом з клітинкою та полосками і цей посуд роблять саме в Дігуені,малесенькому містечку в Бургундії(Франція).Закохалася я і вишила.І дарую їх Олі з Бамбетлю(з запізненням).Думаю вони трошки розбавлять лавандову армію)))

А це також для Олі.Ось така зірка у мене вийшла у стилі печворк.Якось мій мозок пропускає осінь і вже живе зимою,в очікуванні чудес.Передаю тобі Льолька шматочок свого настрою,тим паче,що час так скоро летить))
А це я,з сьогоднішньої прогулянки корабликом,водами Дніпра.Отримали масу задоволення від цієї маленької подорожі.Особливо Матвійкові сподобалося)))

Гарного та теплого усім вечора)))

8 коментарів:

  1. Яка ж ти красуня! А синочок який файнющий і вже такий дорослий!
    Подаруночки дуже гарні і видно, що зроблені з любов'ю - впевнена, що Олі сподобаються.

    ВідповістиВидалити
  2. Ще б пак, авжеж сподобаються, я вже знаю, що з ними робити! Як чудово, що мій день народження з подарунками розтягнувся в часі :) Так приємно їх отримувати :) Дякую, подруго, за те, що хочеш порадувати мене і подарувати частинку своєї любові! Я вже задивлялася на ті квіти в чийомусь блозі :) І от - притягнулися вони. Пора вже розбавляти лавандову армію, дійсно :) А зірка спонуває готуватися до зимових свят, вони завжди так швидко прилітають... Подорож у вас була класна, хай запам"ятається! Всього вам найкращого!

    ВідповістиВидалити
  3. Яка ти тут серйозна і загадкова, приваблива і чарівна..красунечка )))
    а ТВійко так тут схожий на Сєрого )))
    Олюсьці повезло ))) стільки краси отримала )))

    п.с. слухай не встигаю за твоїми постами ))) стільки всього нового ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, мені з вами щастить :)) А за моїми теж не встигаєш :)) Які тут сережки в Нуськи! ммм...

      Видалити
    2. але то ти шпійон )))) я якраз милуюсь твоєю французькою красою, замовляю каву собі ))))
      скучила дівки за вами )))

      Видалити
  4. цікава квіточка і так цікаво оформлена!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. за красою квіточки забула дописати: зірочка так для мене здається чимось з ряду надскладного...
      За 6 років мого проживання тут я жодного разу не гуляли по Дніпру((( - все не було коли :( Тому дуже за вас радію! :)
      І дуже сподобався мені той плетений підсвічник!!!!!

      Видалити