четвер, 3 листопада 2011 р.

Каламбур)))

Це пост,де мало букв,але є багато фото))))
Ось така обкладинка вийшла для паспорта мого чоловіка))))Мк,як таке пошити,можете знайти у блозі Завдання для душі))))


Така підвісочка у шафу.Кодова назва антимоль.По палітрі для завдання "Золота осінь" від блогу Завдання для душі



А ось і палітра
Приймайте участь у чудовому завданні!!!


А тепер про життя реальне,сімейне)))
Це ми на виставці динозаврів)))
Матвійку ніби сподобалося,тільки він постійно просив,щоб я посадила його на верх на "азавра".Добре,що на цей раз ми нічого не розбили і львівські діти,ще до 7 числа можуть відвідати цю експозицію)))







А це я))))Але це вже зовсім інша історія)))

Дійсно каламбур))))Мабуть, навчання і пакування так на мене діють)))Буватиму тут рідко(((Творити нема коли,а скоро і не буде з чого,бо підбирається черга пакувати скрап-скарби((((Але я вас читаю і вболіваю за усі ваші нові досягнення!!!

9 коментарів:

  1. Скільки усього! Твоя підвіска вбила мене на повал - така цікава ідея і так гарно реалізована!
    Прикро, що ти тут рідко з'являтимешся (((( Сподівась, що це тимчасове явище.
    Фото дуже позитивні! А ти така красуня!!!

    ВідповістиВидалити
  2. І обкладинка класна і підвісочка бомбезна, а фотки, то взагалі відпадні!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Цікавий каламбур!
    Отак завжди: як про себе "іншу історію" то й вже нема коли розказати-показати(((
    А про пакування я тебе розумію - ми через таке проходили... Після пакування буде ще розпакування, а потім період "не знаю куди поклала"))) Тримайся! Ми терпеливо чекатимемо ;)

    ВідповістиВидалити
  4. класні азаври! ти така красуня!!! шо то в тебе за чічка така симпатична у волоссі?

    ВідповістиВидалити
  5. кльові фотки ))) мені Твійко в яйці найбільше сподобався )))
    тепер вам не страшні ні моль на "азаври " )))
    нічого потім як розпакуєшся, натхнення буде море, що ми тільки і будем встигати дивитись на твої роботи ;)
    все що не робиться все накраще ;)

    ВідповістиВидалити
  6. Така чудова ідея з тою підвіскою в шафу! Дуже гарно! Треба і собі щось таке зробити ;)
    Я подивилась на вашу прогулянку з динозаврами, тепер думаю, може своїм малим показати. Тільки от шкода, що вони на асфальті всі, а не на травичці :(
    А квіточку на обручі ти також сама робила? Дуже гарна

    ВідповістиВидалити
  7. Я теж коли в блозі побачила роботу, бьудав захваті! Класна ідея. Шкода, що будеш тут рідко, будемо на тебе чекати і на твої творіння!

    ВідповістиВидалити
  8. мегапозитивные фотки)
    заходи за наградкой http://sashkinangel.blogspot.com/2011/11/blog-post_4220.html

    ВідповістиВидалити