вівторок, 31 липня 2012 р.

Ягідний джем


Привітики! Я сьогодні до вас з листівкою)))Аж сама дивуюся,бо давно я їх не робила!Але наткнулася на чудове завдання від блогу Завдання для душі і вирішила зробити щось ягідне))) Вийшла така ось листівочка.Ягідки сунички,чіпборд-горняточко)))
Все,відпустка закінчилася,завтра на роботу!Цей місяць був для мене плідний в плані рукоділля,бо вишилося 2 картини,друга вже у багетці)))І я приступила ще до однієї)))Це зимове село від Діменшнс.Дуже красиве))) Holiday Village
Дівчатка,чесно,коли вчора відкрила набір,то чуть не втратила свідомість...Там 51 колір не рахуючи блендів...там певно пів кг ниток,сама робота 30 на 40 см...і майже все зашите)))Я ще таких маштабів не вишивала.Боюся,навіть,починати(((А так хочеться до свят встигнути.Тим паче набір мені подарувала люба подруга,дуже дорога мені і талановита)))Тому мушу брати себе в руки і стічінг стічінг стічінг)))

Люблю вас,цілую)))

П.С. А,ще я таки крутий рибак...Як же я рибачила на Десні цими вихідними)))Всі чоловіки пляжу на мене таращилися)))Переважно вони скептично відносяться до жінок-рибаків...Але,бачили би ви,як я навчилася закидати спінінг,як я себе пересилила,і взяла в руки опаришів і насаджувала їх на гачок, і ще рибин десять зловила))) Так,що якшо голодомор,то своїх хлопців я прогодую)))  

9 коментарів:

  1. рада тебе тут зустріти :). набір шикарний і ти точно його осилиш. легких і рівних хрестиків

    ВідповістиВидалити
  2. О, привіт, рибачка Нуся! Яка ти молодчина! Таак, масштаб вишивки вражає... АЛЕ Я В ТЕБЕ ВІРЮ! Листівочка дуже затишна :)

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже красива і смачна листівка. Бажаю встигнути вишити таку неймовірну картину ))

    ВідповістиВидалити
  4. Ти повертаєшся )))
    Фантастична твоя листівочка!!! зразу уявляється така веливе затишна тераса і столик круглий з плетеною гачком серветкою, а на ньому повна тарілка смачних ягід....смачний пиріг і чайок )))
    ех...скучила вже ))))
    а з вишивкою ти обов"язково справишся ;) я в цьому навіть і не сумніваюсь, рибачка моя )))
    я тепер теж закохана в Діменшнс )))

    ВідповістиВидалити
  5. Яка класнюча листівочка, такгарно поєднується той зелений папірчик з яскравими ягідками і бантиком.
    Ну і картинка теж шикарна, ті вогники на ялинці як живі, хочеться пошвидше побачити результат. Роботи там дійсно багато, добре що тепер в китайських комплектах хоч нитки не треба розбирати, бо в мене мій маячок американський, пів дня мучилась з тим жмутом ниток. Рівних тобі хрестиків

    ВідповістиВидалити
  6. мммм.. смачна листівка!
    Дуже красива!
    Дякуємо. що Ви з блогом "ЗДД"

    ВідповістиВидалити
  7. Листівочка бомбезна просто!!! І картина буде шикарна і точно ти з нею справишся, якшо за відпустку аж дві вишила!!! Молодчинка!!!

    ВідповістиВидалити
  8. З поверненням! Класна листівочка! А, картина просто шикарна, бажаю вишити її до свят! Натхнення тобі величезного до тої справи! То, має бути МЕГА проект!

    ВідповістиВидалити
  9. смачненька листівочка! Якраз привезла від мами баночку суничного варення - бережу його на свято))))
    Вітаю з перемогою у завданні ;)

    ВідповістиВидалити