пʼятницю, 27 вересня 2013 р.

Пропоную обмін!!!!

Привіт дівчатка!
Розбираючи свої запаси я натрапила на один з наборів Діменшенс My Little Sunshine. Цей набір мені привезли у подарунок із Штатів.Набір красивий,картина красива,але,нажаль,для мене не актуальна.Не актуальна,тому що у нас синочок і,навіть якщо я її вишию,то не буду мати куди актуально повішати.Нажаль,навіть,між подругами-вишивальницями у всіх хлопчики)))) Тому,можливо когось зацікавить,то я би обмінялась на якийсь інший набір від Діменшенс.Навіть набір,вартість якого нижча, теж мені може підійти,якщо зацікавить тематика і щоб розмір був приблизно одинаковий з цим.
В наборі є канва,схема та нитки.Голки,здається,нема,я її позичила для вишивання,але точно не пригадую)))
Розмір готової роботи 25x41 см


Якщо будуть пропозиції то залишайте їх тут)))

А так у мене все добре)))Я щаслива)))Ми живемо у власній квартирі-хоча багато всього ще треба доробити і докупити)))Затримка в фінансхах))) Але поступово наша квартира вже перетворюється на обжите помешкання,сімейне гніздо))) Думаю скоро покажу Вам що у нас вийшло)))

7 коментарів:

  1. Вітаю у гніздечку! як добре, коли людина щаслива, їй навіть не до блогу:))) Цілую, всього вам і побільше!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Льолік!!!Трошки важкий період був з цим ремонтом,не обійшлось і без сліз і без втрат і розчарувань,але тепер все на своїх місцях і я дійсно щаслива...і нічого би навіть не хотіла міняти))))Дякую за щирі побажання,будеш у столиці-заходь в гості)))

      Видалити
  2. Нусь, може, все-таки, залишиш собі - почнеш вишивати, а там і картинка через кілька місяців актуальною стане ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Алінка,в мене ітак процесів багато,тому не знаю за скільки років я б,навіть,його почала)))А якщо буде дівчинка-то я куплю такий набір,коли він дійсно буде актуальний)))Доречі,там виставка на Лівобережній буде,чи ти 6 числа вільна????а і ще з 6 жовтня виставка Титаніка із справжніми експонатами з лайнера,можем теж піти)))

      Видалити
  3. Рада за вас! Давай ділися фоточками, а то хтось обіцяв процес показувати! )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Юлічка)))Процес фоткати не вдалося,тому згодом вже покажу результат.Не хочеться показувати в неукомплектованому стані)))Можливо до НР все буде так як я хочу)))

      Видалити
  4. не повіриш, тільки вчора тебе згадувала! дуже рада почути звісточку :). набір шикарний, але в мене теж купа розпочатого лежить
    пи.си. покажи трошки свого гніздечка

    ВідповістиВидалити