неділю, 20 листопада 2011 р.

НАША осінь

Привіт дівчаточка!!!!Дуже за вами скучила))))Стараюся вас читати,але з моїм нетом від лайфу це трохи напряжно((((
Я ще у Львові,живу у батьків,на п'ятницю вже маю квиточок на потяг.Спочатку в мене були двоякі почуття щодо переїзду у Київ,а зараз я вже не дочекаюся коли поїду.Бо зараз в мене життя якесь невизначене((((Я вже ніби не тут,а ще і не там.Не люблю я такого стану...Але все дужче хочу до чоловіка,хочеться вже облаштувати помешкання жіночою рукою,адаптуватися,творити,чекати друзів у гості,пити каву зранку на свіжому повітрі з чоловіком,ходити з сином на Дніпро і тішитися кожною секундою...
Важко трохи лишати рідних і друзів...хоча їм справжнім, відстань-не перепона...і ми будемо разом... серцем і думками...
Покажу вам НАШУ львівську осінь...осінь моєї сім'ї,мене справжньої,нас щасливих...











12 коментарів:

  1. Фото дуже ...такі теплі, сімейні, то ніби прощальні фото))) мені чомусь так здається..
    Бажаю, вам на новому місці тільки злагоди, нових вражень, справжнього щастя!

    І нехай той блоггер буде нашим зв"язком

    ВідповістиВидалити
  2. Прекрасная осень!!!!
    Великолепные фотки счастливой семьи,так приятно любоваться вами!!!!!!!!
    Тепла и уюта на новом месте!!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Сонечко....все буде чудово!!!!! а мені ця ВАША осінь така щаслива і тепла, сповнена ніжності, романтики і такого сімейного затишку, а ще видно що ви щасливі...щасливі по-справжньому )))
    я бажаю вам завжди бути такими щасливим, незважаючи ні на що, просто знати що ви один в одного і разом ви сила!!! і якщо колись буде сумно, достань ці яскраві фото і обов"язково все пройде!!!!
    а відстань....не така вже й велика ;) 6 годин і все )))) ;)

    ВідповістиВидалити
  4. Настуся, ви справді дуже щасливі, позитивні і сонячні ))) і найголовніше, що вже зовсім скоро будете разом, а переїзд - це крок вперед, до об"єднання вашої дружньої сім"ї!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Нуся, дуже гарні фото) Ви на них такі щасливі)
    Добре, що є такі миті, які нам запамятовуються на все життя, і потім в хвилини смутку вони нас зігрівають!
    Думаю на адаптацію до нового місця потрібно більше часу) Тому тримайся, все буде добре!

    ВідповістиВидалити
  6. Гарна і щаслива сімейка!!!! А фотки бомбезні!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Які гарні фото!! Настя, ти красуня!!!Виходь на зв"язок :)

    ВідповістиВидалити
  8. Настя - на фото Ви така щаслива сім"я! Залишайтеся такими все Ваше життя! А друзі - дійсно друзі, завжди ними і залишаться!!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Ох, я ще не бачила цих фото, прогавила. Які ви класні!!! Ви будете всі разом, і це найголовніше!!! А друзі на те й друзі, щоб бути ниим незалежно від місця проживання :)) Мені особисто дуже хочеться знову до тебе в гості, але вже у нову хатку. Я посередні між старим і новим твоїм домом. Тому обов"язково зустрінемося! Або ти до мене. Гарно влаштуватися, ну і виходь на зв"язок!!! Люблю тебе страшенно!!!

    ВідповістиВидалити