пʼятницю, 3 лютого 2012 р.

Листівка та підвіска для закоханих)))

Ось така рожева листівочка у мене вийшла.Приурочена коханню,цьому світлому та легкому почутюю,котре підносить нас до хмар,робить нас кращими та щасливими)))
І така серцева підвісочка)))




Ось і все)))Щось останнім часом зовсім не твориться.А з понеділка я маю вийти на роботу,то взагалі не знаю чи буде час на це все(((Дуже швидко пролетіла ця відпустка з моїм сонечком.Цими останніми днями я стараюся провести якомога більше часу коло нього.Дорожу його кожною посмішкою,жестом,словами та обіймами...Дуже важко настроїтися на новий лад,рухатися вперед...важко мені,як мамі...До кінця не уявляю як це все буде,поки не можу розкласти все по поличках та впорядкувати.Якісь двоякі почуття у мене.Я би ще і удома посиділа,а з другої сторони потрібно рухатися вперед...одним словом у моїй голові переполох)))

10 коментарів:

  1. Листівочка така ніжно-легенька:)))! Напевно всіх мамусь такі думки турбують:),не переживай все вийде якнайкраще:)!

    ВідповістиВидалити
  2. Я балдію від цих сердечок! Такі гарнюні. Треба навчитись і собі шити. А ти руками шиєш чи на машинці?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)))на машинці шию,потім потаємним швом зашиваю місце набивки)))

      Видалити
  3. Така цікава листівка!!!!І сердечка гарненькі ;)
    А щодо виходу на роботу - думаю, з часом усе стане на свої місця, головне, щоб здорові усі були! І щоб робота не далеко від дому була)))

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже гарно!! І листівочка сподобалась і сердечка!!! З сердечками це ж стільки роботи!!!

    ВідповістиВидалити
  5. ))) ну ти чого ? ;)
    все що не робиться - все на краще ))пам"ятаєш?! і це новий крок до .... ;)
    не падати духом!!! ти чудова мама!! а тепер будеш працююча мама ;) але всерівно чудова )))
    я собі уявляю як у вас зараз романтично ))) ця гірлянда кохання просто чудова!! мене те сердечко з перлинками найбільше захопило )))
    а листівка така солодка-солодка )) як рахат - лукум ))) але я б того метелика забрала ..він - безсовісний, увагу відволікає ))

    ВідповістиВидалити
  6. Листівочка дуже романтична, така ніжна-ніжна... і сердечка чудові, ти добре попрацювала...
    Настусь, я впевнена, ти чудова мама, і все у вас буде добре, перейдете на новий ритм життя, на сходинку вище ;) нехай все буде добре!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Все чудово! І буде так завжди!!! Гірлянда - фантастика...

    ВідповістиВидалити
  8. Листівка дуже ніжні іромантинча) Ось ця дівчинка, що тримає сердечка, це суперовий задум) Клас))))
    гірлянда теж дуже романтина і навіює Валентинівчький настрій))))

    А, про роботу, то і мені страшно... але, я ще маю трішки часу))))

    ВідповістиВидалити