четвер, 20 жовтня 2011 р.

Зима)))

Ще один шматок зими у техніці декупаж.Щиро сказати в роботі багато промахів(добре шо сніг маскує,дякую Олічка)Є декілька складочок при наклеюванні серветки.З тінями і відтінками,я не дуже вмію працювати(((Але попри це,виставляю цю роботу,щоб бачити що є на сьогоднішній день і,що буде колись,якщо невгамовно працювати. Це картонна коробка від електронної книги.Основа чорна,ламінована. Чесно кажучи,то зроблена тільки кришка,з основним мотивом.Але дуже хотіла з деким поділитися))) Завтра домалюю решту,бо нині,чи то від погоди,чи то від лаку голова розколюється(((
Гарного вечора,бережіться,грійтеся і не хворійте)))

8 коментарів:

  1. )))) та зима така як справжня....наша, львівська )) бо та картинка дууууууууже нагадує наш центр..)) так і хочеться набрати того снігу і бавитись сніжками...чути ті різдвяні дзвіночки і коляду )))
    суперово!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. казкова зима!!! Снігу стільки намело... І складочок ніяких не видно ;)

    ВідповістиВидалити
  3. оце так краса!!! і справді нагадує центр Львова ))) аж захотілося тієї зими, багато снігу і морозу, такого скрипучого-скрипучого )))

    ВідповістиВидалити
  4. Ух ти, дууууже гарно, такі сугроби, можлило я щось пропустила, а з чого вони???

    ВідповістиВидалити
  5. Ух, які кучугури!!! І мені Львів нагадує )))
    Бачу декупаж тебе затягнув ))))

    ВідповістиВидалити
  6. Настуся, мені потрібно терміново якось із тобою зв"язатися, я сьогодні-завтра у Львові, зайченя теж зі мною ))) мій тел. 096-78-025-78 буду чекати дзвіночка!

    P.S. дівчатка, може хтось має телефон Настусі, напишіть, будь ласка, на мій номер, буду дуже вдячна!

    ВідповістиВидалити