понеділок, 19 вересня 2011 р.

Крісло))))

Цікаво чи існує клуб анонімних,залежних від рукоділля жіночок))))Бо мені саме туди)))
Так от,принесла я сьогодні додому зі смітника ось таке чудове крісло...




Воно важке,дерев'яне,надійне,не хитається(стоїть каменем).Потребує реставрації!!!!
Я би хотіла його пофарбувати у білий колір,надати ефекту старовини,задекупажити(мені дуже подобаються мотиви з лавандою,як у Ольги),пошити гарну подушку на нього у таких же тонах.
Єдина проблема-я не вмію того робити)))а може і вмію,але не знаю як((((
Тому,чекаю ваших порад і підказок.Особливо,прошу Олю злізти з бамбетля і наставити мене на вірний шлях)))

8 коментарів:

  1. Ой, розсмішила з клубом))) Існує-існує - і туди потрібно приходити зі своїм відреставрованим кріслом!
    я сьогодні повз тумбу на смітнику проходила і у мене теж одразу виникла ідея надати їй нового життя... Але я не така відчайдушна ;)

    а крісло того варте...

    ВідповістиВидалити
  2. ))) ОГО!!!! суперезне крісло!!!! ні, навіть бомбезне!!!!
    а як його зробити кльово )) під твій столик....прикинь як класно буде ))) я вже собі його уявляю з ніжними трояндочками, щоб було під картину ( там де на кріслі квіти стоять ) і під столик з шторками ))) і будеш за ним працювати )))

    ВідповістиВидалити
  3. Я теж така сама !!!В мене сусіди виставили в під"їзд старий пошарпаний письмовий стіл .І от я вже декілька днів ходжу повз нього і уявляю його білим в рожеві троянди ...Може спробувати???
    Буду чекати на фотозвіт крісла !!!

    ВідповістиВидалити
  4. Кльове крісло - я й сама свій комод відреставрувати хочу... от тільки ніяк не зберусь... Чоловік все каже, що то багато роботи, шліфувати, шпаклювати, малювати=)))) А я хочу і все!=) думаю до зими оновлю таки його! І тобі успіхів=)

    ВідповістиВидалити
  5. Писала, писала - а коментар пропав... Почну з початку.
    Дівчата, молодці, змусили мене злізти таки зі свого бамбетля :)) Яка краса, це бомбезне крісло - рідний брат мого бамбетля, просто вони колись в дитинстві загубилися, і от тепер, завдяки залежній НУСІ нарешті знайшли одне одного!!! Будемо творити красу своїми руками. По-перше я в захваті від інтер"єрів шеббі - таких "погано пофарбованих" (так мені колись сказала одна тьотя в магазині про мою шкатулочку :)) і пошкрябаних мебликів білого кольору з різними квіточками, про лаванду взагалі мовчу... А ще я не на жарт захопилася декупажем, а там (на навчальних майстер-класах)ми якраз пробували таке штучне зістарювання. Ну і наостанок скажу - на хвилі мого переселення в нову квартиру і тимчасового (вірю!)кредитного безгрошів"я я поки не можу дозволити собі нові меблі, то тепер подумую - а чи вони потрібні? В нас є гараж, куди ми постягали купу стареньких шафок, стільчиків і т.д., думали той смітник викинути, але рука не піднялася. Так що тепер я маю великий скарб - і поле для ексериментів! Все ходжу кругами і обдумую план - як і коли приступити до роботи, а тут народ бачу вже мчить попереду! Так що починаємо творити, коли призначати відкриття клубу? Допоможу чим зможу! Можливо, заодно і почну з якого ослінчика...

    ВідповістиВидалити
  6. Оль,то треба створити всезагальну,масову акцію по наданню меблям нового життя.От дивися скільки охочих є)))Будемо одночасно працювати під твоїм керівництвом)))Відкривай клуб юних декупажників)))

    ВідповістиВидалити
  7. ОК, згідна! Значить це і буде перше заняття клюбу потертих скарбів! Відкладемо, мабуть, до суботи. Як там ваш фестиваль кави у Львові? Буде? Хтось туди збирається? я тут начиталась в інтернті... хочеться...

    ВідповістиВидалити
  8. Та має бути Оль)))Я хочу піти і знаю ще декілька скраперів кавоманів)))Коли хочеться,то треба реалізовувати)))Ми раді будем тебе прийняти))

    ВідповістиВидалити