неділю, 31 липня 2011 р.

Нове життя для паспорта і листівка)))

Колись я бачила МК по обкладинці на паспорт з тканини.Нажаль не могла знайти його,тому робила по пам'яті.Дуже мені сподобалася та обкладинка,тому намагалася її відтворити повністю(по мірі можливості і наявності матеріалів).Від технології виготовлення,до кольорів і деталей.Вийшла така ось проста і ніжна обкладинка)))


І ось така листівочка вчора створилася...


Гарного усім дня,не зважаючи на погоду.Іду насолоджуватися своїми чоловіками)))  

6 коментарів:

  1. класс! листівочка взагалі суперська!

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже ніжні і мої улюблені кольори!

    ВідповістиВидалити
  3. в мене десь є та ссилка на тканинну обкладинку, як треба буде то я пошукаю )))
    а так вийшло суперово, тепер такий паспорт має таку затишну хатинку )))
    і листівка неймовірно чудова!!!! а казала що не вмієш ;)

    ВідповістиВидалити
  4. очень красиво! особенно открыточка удалась:)
    кстати, заходи ко мне на конфетку: http://mylovescrap.blogspot.com/2011/07/scrapsuccess.html
    буду рада пообщаться:)

    ВідповістиВидалити